miercuri, 24 august 2011

Deepak Chopra – “Dorinta”

Un indragostit cunoaste numai umilinţă, el nu are de ales. Se furiseaza noaptea in calea Ta, nu are de ales.
Tânjeşte să sărute fiecare suvita din parul Tau, nu te neliniti, n
u are de ales.
În iubirea lui frenetica pentru Tine, el vrea să-si rupă lanţurile propriei închisori,
nu are de ales.

Un indragostit isi intreaba Iubita:
- Te iubeşti pe tine mai mult decât mă iubeşti?
Iubita răspunse: Am murit faţă de mine si traiesc pentru Tine. Am dispărut din mine şi din atributele mele,
Sunt prezent doar pentru Tine.
Am uitat toate învăţaturile mele, dar cunoscandu-te pe Tine am devenit un invatat.
Mi-am pierdut toată puterea, dar prin puterea Ta sunt capabil.

Ma iubesc ... Te iubesc.
Te iubesc ... mă iubesc.

Eu sunt iubitul tau, vino langa Mine,
Voi deschide poarta catre iubirea ta.
Vino si stai langa Mine, hai sa fim vecini stelelor.
Te-ai ascuns atât de mult timp, in deriva la nesfârşit  în marea dragostei mele.
Chiar şi aşa, ai fost întotdeauna conectate la mine.
Ascuns, dezvăluit, în necunoscut, în nemanifestat.
Eu sunt viaţa însăşi.

Ai fost un prizonier intr-un iaz mic,
Eu sunt Oceanul şi curentul lui puternic.
Vino si fuzioneaza cu Mine,
părăseste această lume a ignoranţei.
Fii cu Mine, voi deschide poarta catre iubirea ta.

Te doresc mai mult decât mancarea sau apa
Corpul meu, simţurile mele, mintea mea sunt infometate de gustul Tau
Iti pot simti prezenţa în inima mea
deşi aparţi intregii lumi
Astept,intr-o tacere arzatoare un gest, o privire de la Tine.

http://www.youtube.com/watch?v=O7elSIcal9Y 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu